כאשר אתה מתכנן אירוע, אתה רוצה שהאנשים המעורבים בעזרה יהיו אמינים ויעשו את מה שהם צריכים לעשות. לפני שאתה שוכר חברת השכרת אוהלים, הנה כמה דברים לקחת בחשבון:

חפש שירות שמגיב

הדבר הראשון שצריך לעשות זה לשים לב איך חברת השכרה פוטנציאלית מתייחסת אליך האם הם מגיבים לטלפונים ולאימיילים במהירות? האם הם עונים על שאלותיך במהירות ומתייחסים לדאגות שלך? אם לא, מצא חברה שעושה את הדברים הללו. איך שהם מתייחסים אליך עכשיו, משתמע לאיך שהם התייחסו אליך ביום האירוע.

בדוק רשיונות וביטוח

כל חברת השכרה שתשכור חייבת להיות בעלת רשיון וביטוח. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לך את שניהם. חברה שלא מסוגלת היא חברה שלא תרצה לשכור לאירוע שלך.

קבל הצעת מחיר בכתב

זה אף פעם לא רעיון טוב לבצע עסקה על סמך הסכם בעל פה. כל חברת השכרת אוהלים בעלת מוניטין תוכל לספק לך בחינם הצעת מחיר שמציינת את הוצאותיך, כולל השכרת אוהל, מיסים ותשלומים. היזהר מחברה שמחייבת סכום בלתי ניתן להחזרה או סכום מופקע על מנת לסרוק את המקום שבחרת למסיבתך.

למד על מדיניות הביטול והשינוי

ישנם דברים רבים היכולים להשפיע על התכניות שלך. אולי רשימת המוזמנים הוכפלה או שקרה מקרה חירום. לא משנה מה קרה, אתה צריך לדעת מראש מהי מדיניות הביטול והשינוי של חברת השכרת האוהל. תוודא שהיא מצויה בכתב ושתוכל להפנות אותם אליה במקרה הצורך.

וודא את איכות האוהל שלך

בדרך כלל, אוהלי חתונה הם מוצרים באיכות גבוהה יותר מאוהלי המסיבות הרגילים. אם מראה האוהל שלך חשוב לך, וודא שהחברה שאתה שוכר עושה חתונות ובקש מהם תמונות של האוהלים שלהם מראש. כך תוכל להיות בטוח שתקבל את מה שאתה רוצה.

 

שאל על שירותים נוספים

חברות השכרת אוהלים רבות מציעות שירותים נוספים מלבד השכרת האוהלים. הם יכולים לכלל השכרת שולחנות וכסאות, כלי הגשה, כוסות, מפות, סכו”ם, רחבות ריקודים, מחממים ומזגנים. ברוב המקרים, שכירת  חברה אחת שתארגן את הכל מקטינה את הסיכוי שמשהו ישתבש.

מסקנה

מחפש חברת השכרה שתוכל לארגן שירות מצוין?  אוהלי אוהד הם הכתובת.